OCAK 2023

Vaillant Group Türkiye “Satış Sonrası Hizmetler”de de sektöre öncülük ediyor

Vaillant Group Türkiye, Satış Sonrası Hizmetler alanındaki çalışmalarının kapsamını Dijital Servis Formu, Vaillant Self Servis ve DemirDöküm Saha Yönetimi projeleriyle genişletmeye devam ediyor.

Mutlu müşteri deneyimine ve dijitalleşmeye büyük önem veren Vaillant Group Türkiye, müşterilerine ürünleriyle sunduğu konforu, Satış Sonrası Hizmetler alanında geliştirdiği projelerle ileriye taşıyor. Müşteri memnuniyetini her zaman ön planda tuttuklarını belirten Vaillant Group Türkiye Satış Sonrası Hizmetler Direktörü Zeki Kalaycılar, satış sonrasında da kaliteli bir hizmet ve yüksek konfor yaşatmaya devam ettiklerini söylüyor.

Müşteri konforuna yatırım yapıyor

Dijital Servis Formu Projesi ile tüketicilere servis hizmeti sonrası servis formunu dijital olarak gönderen Vaillant Group Türkiye, böylelikle önemli bir kâğıt ve emisyon yayılımının önüne geçerek markalarının çevreye olan katkısını artırıyor. Vaillant Self Servis Uygulaması ile tüketiciler Vaillant internet sitesinde bulunan self servis uygulamasına sadece isim ve telefon numarası girerek, cep telefonlarına gelen kod ile adlarına kayıtlı cihaz ve hizmet geçmişlerini görebilme imkânı buluyor. Platform ile ayrıca arıza, bakım randevusu atanabiliyor ve online bakım sözleşmesi alınabiliyor.

Satış Sonrası Hizmetlerde referans noktası olmayı sürdürmek hedefleniyor

WhatsApp Destek Hattı ve Görüntülü Keşif hizmetleri ile sektörde devrim yarattıklarını dile getiren Zeki Kalaycılar, Satış Sonrası Hizmetler alanındaki çalışmaların kapsamının 2022 yılının başında uygulamaya alınan Dijital Servis Formu’nun yanı sıra Vaillant Self Servis projesiyle de genişletmeye devam ettiklerini söyledi. Dijitalleşme yatırımlarının sürdüğünü belirten Kalaycılar, Vaillant Group Türkiye’nin çağrı merkezi ulaşılabilirliğinin yüzde 97’ye, müşterilerin tavsiye oranının ise yüzde 90’a ulaştığını ifade etti. Tasarruf, uzun ömür, yüksek sıcaklıkta su konforu ve uzaktan erişim gibi faydalar sağlayan üstün teknolojili ürünlerin yanı sıra satış sonrası destek ağı ile müşterilerin yaşam konforunu artırdıklarını da dile getiren Kalaycılar, son beş yıldır olduğu gibi dijital projeler başta olmak üzere farklı alanlarda yatırıma ara vermeden devam edileceğini ve Satış Sonrası Hizmetlerde referans noktası olmayı sürdürmenin hedeflendiğini söyledi.